Monday, February 15, 2010

Aku,Hubby&Baby Syazana

Pagi tadi aku n hubby brkfast ngan mknan bbq yg xabis smlm..Brkfast dah lwat,kul10lbh...
Tadi plak lunch kami mkn MEE SOTONG kat Padang Kota...Kul1lbh gakla kmi bru p...Mee nih mmg pemes taw,siap msk paper dah la...Hrga bagi mee sotong yg besa RM3.50..Hubby mkn mee sotong n minum ayaq laici,aku plak mkn koew teow sotong n ayaq coconut shake..Ermm sdap+pedas...Smpai hingus hubby nak meleleh la(hehehe,xmeleleh la lagi)...Dia xtahan sgt mkn mknan yg pedas...
Pas dah kenyang tu kami 1family(ala 3beranak jer pun+si kecik syazana)pun singgah la kat KOTA CONWALIS(tahla betoi ke idak ejaannya)..Penat duk brgmbaq smpkan baby Syazana trtdoq keletihan+kepanasan..Yerla dah p time tu kan tghari rembang(bahasa utara)..Posing la ckit2 pastu kami pun memulakan destinasi seterusnya(mcm jjcm kat TV3 la plak)kami singgah kat pantai C-gate,p pekena sorang semangkuk ais kacang Mak Cik Kiah..Habis mkn teruih blk umh..
Smpai kat kul 3:30Pm,terus kalut2 p solat...Ikut turn,mula2 aku dulu pastu hubby plak,coz baby syazana tgh tdq dlm bilik...Ermm hubby aku pas solat terus ambik baby syazana letak atas badan dia,then depa 2 beranak sama2 la tidoq sakan..Aku plak bz duk taip blog nih...Kat bawah nih da pic2 kami yg tadi n aksi baby n abah tidoq...Hehe...
































































No comments: