Monday, October 18, 2010

Majlis Hari Lahir n Open House

Salam semua,dah lama aku xupdate blog nih..Hari ni baru la berkesempatan nak mnghapdet..Da lagi ke yg nak mnjengah kat blog aku yg sempoi2 jerk nih..Xpa wlpun xda yg nak mnjenguk pun, aku update la juga,utk tatapan n knangan kami nanti..
Sebenarnya majlis utk besday aku ni dah sebulan lebih brlalu,dah alang2 12hb9 ritu iaitu brsamaan hari raya ke3 tu besday aku,so wat la skli open house..Antara menu yg sempoi2 jerk ritu,bihun n mee sup,spaghetti,ketupat n serunding daging,nasi impit n sate brserta kuah kacang,pencuci mulut buah tmbikai..
Besday kali nih mmg sgt special bagi aku coz,aku dah mnjadi seorang ummi n hubby lak bagi present yg mmg sempoi n aku xsangka,selain dari bagi lagi sorang yg kat dlm nih,hahha..Xpa la kan dah rezeki syazana nak dpt adk awai..Tula dia sllu duk hisap ibu jari kaki sgt..Org tua2 kata tu tanda dia nak minta adik,Kalu abah nak minta anak cmner lak yer,aippp pok ckit sapa yg nak gelak tu..K la k la meh kita layan pic yg dah basi ni yer..

Happy Birthday Honey,I Love U..Ececee kata2 atas kek,yg hubby suh tulis,

Xyah ssh2 la nak kira lilin kan,meh aku bgtau,umuq aku dah masuk 28 dah..

Aktiviti suap menyuap bermula..


Aksi2 Tuan umah 3beranak..





Sama,tapi xserupa..
Syazana n nafisa pakai baju sama..Sebenanya b4 family hubby datng syazana pakai baju len,tapi mak chaq dia beli kan baju yg sama utk syazana,nafisa n farah,tu la sbb nya baju diorang nih sama,tapi sayangnya farah xnak join brgambar dgn diorang brdua..


Antara juadah yg sempat di ambil gambar,tuan umah bz sgt ka malu nak ambil pic makanannih..!


Sate yg di bakar guna dapur gas jer,tapi rasanya ttp sedap..

1 comment:

izahdaut said...

Amboi amboi..main suap suap lagi tu..hehhe...yang agar2 tu kan..akak guna 1 sudu besar la lebih kurang agar2 serbuk tu..try la..