Sunday, March 20, 2011

Pulut Durian


Pulut durian menu mkn mlm kami arini,fuhh sedap sungguh durian nih,blk kenduri tadi hubby singgah sg ara jab beli durian,hubby turun sorang jer,aku ngan dak ber2 tggu lam keta,hubby masuk keta tanya2 dia kata 2biji rm85,mak aii trkejut aku,hubby kata yg 1biji rega rm35,1 lagi lak rm50 sebiji,aku kata kat hubby kalo xsedap mmg regi betoi la,Blk umah terus rendam pulut,pas maghrib masak lam microwave jer,mls nak tanak nak wak klq periuk kukus bagai,msk mcrowave cpt ckit..Aku melantak 3ulas,hubby lak 5ulas,uii kenyang toi..En hubby aku kenyang mkn dah tdq sakan dah tu,siap pesan satgi2 suh kejut dia sembahyang ishak,ishk laki aku nih..Aku sambil bw nih,duk tgk mentor..Jamu mata lah yer,xyah resepi,semua org msti dah tau masak pulut kan,ngee..


Kalo da sapa yg xmakan lagi tuh meh la jemput yer,wlpong 2biji jenuh gak la nak mkn,byk lagi nih..

4 comments:

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Tengok gambar terliur, tengok rega telan balik air liur.

Zalieda Zaliedana said...

Waalaikumussalam kak,tu la skang nih durian xbape byk lagi,sbb tu kot rega mahai..Beli kat simpang depan traficlight tu kak..

Mas said...

perhhh...pulut doyan...
sedappp tu...dah meleleh air liur ni nengoknya...
ana..hulur la sepinggan..

Zalieda Zaliedana said...

Kak mas,
Meh sini akak nak hulur,banyak kak mas oii,xlarat nak ngabis,sebiji pong xabis lagi nih..Kalo berjiran bole ajer ngantor kat akak,tapi jgn lupe balas blk pinggan tu yer,jgn bagi pinggan kosong lak,Ngee..