Wednesday, June 30, 2010

Breadcrumb Sosej N Bread Roll



Sila abaikan latar yg BERSERABUT tu yer..


Alkisahnyer ni pong N3 trtunda gak..Aku wat minum ptg,utk aku sosej roll,hubby lak xsuke sosej sgt..So aku wat la bread roll,filling nyer aku letak inti lebihan dari kuih cara brlauk tu..Gulung2 then celup telur.Slmt la 1 ari punya minum ptg..

Breadcrumb sosej roll
Bahan bahan:

* roti gardenia secukupnyer
* sosej(apa2 jenama,aku suka jenama Ramly N Ayamas)
* breadcrumb(Aku sesaja xletak breadcrumb,tapi blend cornflakes)
* telur(kocok sikit)

caranya:

* canai nipis roti.masukkan sosej yang telah direbus sebentar.
* gulungkan kemas.
* celupkan kedalam telur.
* gaulkan keatas breadcrumb hingga rata menutupi roti.
* goreng dengan minyak sederhana panas hingga kekuningan.toskan dan bolehlaa dihidang.

No comments: