Sunday, March 3, 2013

Tun Telani's 1st Giveaway - My Favourite Food

                         


Assalamualaikum..Selamat malam...
Seterlah sebulan lbih xberupdate yeayyyy arini merajinkan diri update sbb nak menjointkan diri dlm 1st GA tun.. Anak2 semua dah tido awal rini,sooooo mmg sempat ler nak mengarang kan,hihi..Sape2 yg berminat nak joint leh tgk  kat link yg aku letak kat bwah tuh ya..

  Tun Telani's 1st Giveaway - My Favourite Food

K b4 tuh meh kita tgk syarat2 nyer eh,

Syarat2 penyertaan:
1. Terbuka kepada semua follower lama dan baru 
2. Buat n3 bertajuk -Tun Telani's 1st Giveaway - My Favourite Food
3. Copy paste gambar di atas dan linkkan ke blog tun
4. Tuliskan apa makanan kegemaran anda ^^ kalau ada gmbr letak gambar, kalau ada resepi blh tulis resepi, tp x wajib. cerita la sket kesedapan makanan tu. hihi
5. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen.. **** tun menghadapi masalah utk komen di EMBEDDED komen ye, cuma dpt komen di pop-up window, harap maklum.
6. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 17 Mac 2013.
Wokey pas dah tgk syarat2 tuh,meh kita terus ke makanan feberet/Favourite aku n family,dah 5 ke 6kli dah ler aku masak..Ok makanan yg 1st tuh ialah
 Nasi Mandhi/Nasi Arab...
Kiranya rcp pon mmg aku dah hafal dah ler,sbb dah salu sgt wat kan..Kalo aku msk nasi nih,sure hb pon makan bertambah2..Kiranya cam dah jadi trademark aku lak ngan nasi mandhi nih,smpkan kawan aku pon pernah kata,klo mkn ke tgk nasi mandhi,sure tingat kat aku,sbb salu sgt dah tgk aku msk nasi nih,hihi..k meh layan pic eh..
Yg nih, Nasi Yg 1st time aku msk.
 Yg nih lak pic yg kali kedua aku msk kut,aku pon dah xingat sbb de juga yg xsnap pon..

 Yg nih pon dah xingat kli yg keberapa wat,tapi yg pasti time aku lam pntng,pastu aku msk lbh n bgi family abg juga utk merasa..Alhamdulillah Mak aku pon dpt juga merasa n xabis2 memuji kesedapan nasi nih..

 Yg nih lak aku msk last week,lawankan juga ngan sweet sor n spict chicken mango,sedap x terkata uu...So apelagi tun n yg lain2 juga,jgn lupa utk memasak sendri nasi mandhi nih dirumah anda,pasti yg tersayang mkn sehingga menjilat jari..Resepi blh rujuk di sini ya..Tapi utk ayam n kambing panggang tuh,aku salu tuka2 rcp..yg latest nih aku wat ayam panggang Yogurt..

Psttt manelah tau kut2 ler ade rezeki nk dapat buku rcp yg tun tawarkan tuh..InsyaAllah ..



2 comments:

tun_telani said...

Weeeeee~~~~~~~~~~~~~~ tq kak Ct cayangg!!! muah muahhh!!.. tun akan berusaha wat nasi mandhi nih. hihi

faa.rosli said...

wahh..dah lama cari resepi ni...copy!hehehehe