Thursday, April 11, 2013

SWEET LIZAHANUM GIVEAWAY "Suka-suka nak bagi HADIAH......."


Assalamualaikum...Memalam buta org lain dah tido,aku lak duk menaip..Yerlah time2 ginilah dpt rilek2 n santai2 ngan Lappy,klo siang2 tuh kna pndai curi2 time gakla..

Rajin sgt nak update blog malam2 buta nih bkn ape,sbb nak joint GA yg kak liza anjurkan,Dulu pernah join sekali n bernasib baik,dpt gelang mutiara dari sabah,Alhamdulillah moga makin murah rezeki akk liza sekeluarga n kak liza sihat2 selalu,dpt ler wat kan GA lagi,hehe....Selalu betul kak liza wat GA.1st sekali kak liza pernah pos kan buku Doa2 harian..MasyaAllah baik sungguh hati kak liza..Yerlah dah ler klr duit nak beli hadiah lagi,pastu nak poskan lagi,igt sikit punya kja ke.

Erm oklah pada yg tingin nak joint GA kak liza anjurkan nih,leh la tgk DISINI ya..Sng jerk syarat2 nya..jomlah try2 nasib kan,ade rezeki insyaAllah dpt ler hadiah dari kak liza tuh..

Kalo sebut pasal hadiah yg plg aku tingin sgt nak dpt dari insan tersayang,erm insan trsayang semestinya En laling aku la kan..Aku tinginnn sangat nak dpt,Nih pic kat bawah nih...
 Yaaaaa betull Kitchen Aid Mixer nih la yg aku tinginnnnn sgt nak dpt..Xkisah ler model ape n kale ape(Tapi kale merah nih pon cun gak kan,hihi),metal ke glass bowl ke,ermmm bestnyer kalo dpt...Agak2 korang semua impian leh jadi kenyataan x..Aku dah bgi hint2 n dah bodek dah En Laling aku tuh..kita tggu tgk la noh dia mkn bodek ka dak noh,hihi..Sapa xsayang bini ooiiii,heheh..
Sejak2 suka masak2, baking2 n kenai geng blogger msk2 nihla aku jadi tingin ngan Si KA nih..Harap2 berjodoh ler ngan si KA nih..Aminnnn..

Sejak2 dah kenal sudip,belanga oven mixer bagai nih,aku sukaaaa sgt2 la klo de yg bagi hadiah yg berkaitan ngan msk2 nih,baru2 nih de menang GA yg Tun telani wat,dpt Buku rcp brownies lagi,Suka sgt aku,nak2 pula dpt Silicon brush n spatula tuh..Adehhh aku skng nih klo g mna2 tempat yg de brg2 kegunaan dapo jerk,mcm acuan ke ape2 lah,sure lama jerk duk telek..
Pastuuuu klo lah ade yg bermurah hati nak bagi hadiahhh,tinginnyerrrr nak Hadiah cam kat bawah nih...Dpt sebiji ponnnn best yg amat dah uuu..Hehee.. Nak beli sendri tah le bila taun baru dpt..kna bagi hint kat hubby juga kut,xpon simpan duit lam tabung dlu kna,hehhe..

 Taip panjang2 n siap letak pic bagai nih,mna lah tau en Laling de buka blog aku n baca kan,hehe..Kira sambil menyelam minum air n mkn nasi sekali lah ni..Hehehe..

Oklah  kak liza cayang..semua syarat2 dah sy ikut...dgn ini sy pon menjoinkan diri dalam GA akak nih...



5 comments:

Yana Shaiful said...

huuhuu...sama la impian kt ct..yana dh berkenan sgt dgn benda tuh tp skg nih mixer yg sedia ada pun jarang guna..dh lama sgt xmembaking.. bkn males tp xde ms ^^..msk pun kejar2 cane nk membaking tuh hihii
~ pe2pun gud luck yer..yana nk join gak GA kak Liza..kot2 ada rezeki.. insyaAllah

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

amboiiiii, Ct... yang dia teringin sumenya yg riban2.. hahahaha

Mas said...

perhhhh hadiahnya
mengancammmmm

lizahanum said...

assalammualaikum ct...

tq sui joi...heheheh..Hadiah yg ct impikan tu memang impian akak...setakat nie kitchen u jer belum dpat...yg lain2dah ada...siap jadi tukun kat rumah....anyway,gudluck

lizahanum said...

#tq sudi join#typo error...sorry