Thursday, August 4, 2011

Menu Iftar Day 3:-Keema&Menu Ulang Tayang

Assalam semua,masing2 tgh bz kat dapo ke,aku curi time anak2 tido nak update blog jab,klmarin wat lagi roti naan n geng,cuma da penambahan kuah keema,mls nak mkn nasi,kami melantak roti naan smp sahur.Gpun kuih lopes n pulut panggang pon da juga..Aku mmg suke mkn jns2 roti time berbuka nih,hubby lbh suke nasi,tapi disebabkan roti naa n ayam tandoori punya psal,ok ajer dia..Mmg dah jadi menu feberet lah..K utk resepi ayam tandoori n roti naa leh tgk di sini ya..

Set roti naan yg lengkap,time nih mmg nak berbuka sgt dah,snap lam pinggan sendiri jer,siap da buah kurma lagi,ngee..

Sos pudina n sos manis nih balance aritu aku simpan frezer,sos2 nih mmg sedap sgt,mmg ngam mkn ngan roti naan..

Utk resepi keema,leh tgk disini ya,cuma aku xwat rempah keema,tapi aku letak rempah kabsa yg homemade,sbb bhn mmg lbh kurang sama jer..

Ayam tandoori lagi,mmg xjemu2 mkn ayam nih..

2 comments:

Nurul said...

Salam, ct..
wah bestnya dapat pekena roti naan n ayam tandoori.. :)

Nuwairani said...

assalam kak ct...sedapnya roti naan cicah kari...ada sos pudina lagi...