Tuesday, August 2, 2011

Salam Ramadhan & Kad Dari Teman2..

Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh..Terlebih dahulu sejuta kemaafan dihulurkan buat semua teman2,baik yg baru ajer kenal,malah yg telah lama kenal..Salam ramadhan utk semua dari aku n family..Moga ramadhan kali ini menjadi ramadhan yg terbaik utk kita menambahkan segala amalan kita..InsyaAllah mudah2an segala amalan kita diterima olehNya..
Bagi diri aku sendri,ramadhan kali ini mmg AKU berazam dalam diri ini utk menambahkan segala amalan,utk ditokok tambah buat bekalan di SANA nanti..Semakin meningkatnya usia aku semakin mensyukuri segala nikmat yg Allah berikan n Allah pinjam kan ini,Aku semakin tidak sabar menunggu tibanya Bulan Ramadhan,berbanding dahulu,hanya menanti tibanya hari lebaran..Rasa sayu jer hati ini bila hari pertama berpuasa,Sesungguhnya Ya Allah HambaMu ini Sangat2 bersyukur diberikan KESEMPATAN,KESIHATAN,KESENANGAN,KEMURAHAN N segala2 nikmat nya Ya Allah..
Ramadhan kali ini aku rasakan plg sibuk di antara ramadhan2 yg lain,taun ni aku dah ada 2 org anak yg masih kecil2,byk sgt kja yg patut aku dahulukan..Masak memasak aktiviti wajib,hubby mmg lbh gemar mkn makanan hasil air tanganku,InsyaAllah akan aku cuba sedaya upaya utk msk utkmu syg,wlpun mmg agk kebizian melayan kerenah anak2 kita..
Oklah kat bawah nih kad2 hasil semua teman2 maya,semuanya cantik2,maaf sesangat sbb aku lmbt ambik n gantungkan disini ya..Apa pon aku sgt2 menghargai setiap kad2 yg diberikan..Syg korang semua,muahhh..
Secara jujurnya semua kad2 nih cantik n mempunyai keyunikan yg tersendiri,tima kasih semua atas kad2 yg cantik nih ya..

Kad Dari Kak Mas

Kad Dari Kak Izah

Kad dari kak amie

Kad Dari N00sha


Kad Dari Kak Anymz


Kad Dari Kak Hasue


Kad Dari Kak Dayang


Kad Dari Kak Anna


Kad Dari Kak Ummi


Kad Dari Kak Ita


Kad Dari Kak Nor


Kad Dari Kak Yatie


No comments: