Saturday, June 25, 2011

Jom Menjala^_^



Assalamualaikum n salam sejahtera wat semua pengunjung DZ..Terima kasih ya buat yg sudi berkunjung ke sini n meninggalkan komen,walaupon kekadang da yg xterbalas,tapi semua komen2 dari anda amatlah dihargai n mmg semuanya aku baca,kekadang tersenyum juga kalo komen2 yg usik mengusik tuh,hehe..Da yg panggil CT, CT payung,(Org nogori lah nih)da yg panggil dana,zaidah,hehe..Xkisah lah eks..Kalo laling terchenta selalu panggei ......,kadang tie,family2 SEBELAH HUBBY lak mmg pagei CT,kalu SEBELAH AKU panggei tie ajer,kalo member2 sek doulu2 paggei zaidah,kalo mmber tempat kja lak paggei ieda,ermm byk betoi kan,xpolah,yg penting mmg aku lah..Secara jujurnya,kalo zaman kja dulu aku mmg suke di panggei ieda jer,pastu time hubby nak kenalkan aku kat family dia dulu,dia gtau nama CT,teruslah diorang semua pnggei CT..Skang nih cam dah terbiasa ngan CT,jiran2 semua pon pggei CT..Eh dah melalut lak aku kan..Sja nak tayang menu yg dah yillek n dah lama dah nih,hehe..Pasnih byk lagi menu tertunggak yg akan keluar,hehe..Tuhla lambat sgt update kan..

Resepi xda sukatan pon,main letak semua lam blender ajer,hehe..
Xlawa langsung kan,konon2 nak bagi kalepul,tapi acuan da 1jer,ssh lah,pastu aku letak lam piping bag,uii lagi lah jadi serabut n sememeh,sbb cair kan,pastu msg ngan kak mimi nak order acuan ngan dia,tgk2 alhamdulillah kak mimi bermurah hati bagi free acuan kat aku..Tengs ya kak..Nanti leh la guna 2acuan,hehe,suke2..XPECAH DARA LAGI..Moga bertambah rezeki akak ya..Tengs sgt kak..Xsia2 sy kenal akak,hehe..

6 comments:

EmbunRosaliza said...

assalam ct..kalo ada 2 acuan baaru senang nk buat yg kaler2 tu hehe/...sedapnya rpti jala

Amie said...

assalam,
eee...eee...eh...comelnya.... kreatif betul empunya tangan... siap dgn warna-warni, ceria pagi ni jadinya...

Cheq Sue said...

saya x pernah try lagi yang berkaler2 nih...acuannye xder... tapi ada idea gak nak cuba

anymz said...

eh ct payung,kari tu guna rempah cap rose tu ke..?pekat betul akak tengok..sedapnya bauuuu..sampai ke sini bau kari..hehe
elok je lipatan kain roti jala tu dok tersusun ya..rasa sayang lak nak makan.
nah,puding keju.maceh..cantik acuan akak tu kan?..kan?..hehe

Mas said...

wahh..rajinnya ct menjala...
cantik roti jala tu.....
menyelerakan..

Kak Sam said...

Amboi pi menjala tak ajak pun. Ada lagi tak? boleh akak pi minum petang nanti.