Wednesday, June 1, 2011

Alkisahnyer Kes Nak Clear Stock

Assalam semua..Puteri2 tido,update jab hehe..Alkisahnyer kek nih terjadi sbb cream cis yg dah beli kat 2bulan arini expired,wlpong whipping cream xda,aku belasah jer guna Yogurt,yg juga dah nak exp..Telur lam peti tinggai 2biji jer(eh pagi tadi hubby dah top up 20biji,ngee),Godek2 juga cakoi,(Guna 1/2biji kuning telur jer,coz wat half adunan).So aku pong pikir2,wat ajer lah coklat moist kek kak dayang,kan xyah guna telur,hehe..Utk kek coklat kak dayang,aku wat half adunan ajer..Lapisan cis,aku men hentam xda sukatan n rcp,coz aku letak 3/4 biji telur,tpng superfine,yogurt,gula halus,sedikit butter..Tapi rasa,mmg xyah cite lah,mmg marbeles,sbb tuh aku cama amik 1slice ajer,yg lain telah selamat hubby bawa g kja pagi tadi,(bkn pa takut terlebih mkn sbb sedap,huhu)..


Da sapa yg nak ke,meh nak suap meh..Fedbek dari anak buah hubby sedap sgt,hubby lah yg bgtau time blk lunch tadi,hehe..










Wat ajer bunga padi yg xbape mnjadi ngan bluberi,bkn pa nih mmg kes nazak betoi,hubby kan bz jer,aku xsmpat nak g kdai baking beli piping bag,aku hentam jer beg plastik kat umah..Dah tu adunan xpenuh,so ssh la nak lorek,kalo tart sng cikit kot,sbb leh pegang2 n angkat time nak lorek(Alasan jer tuh,hehe)..

1 comment:

Unknown said...

amboi hentam-hentam pun menjadi tu...kreatif la tapi kalau dah tak ada belasah jer apa yg ada kan...nanti akak blk penang nak serbu umah CT la...hehe