Thursday, March 10, 2011

Aneka Puff


Puff yg di buat ptg tadi,Aku letak inti sardin,sosej n crab stick..Utk hubby sardin,sosej n crabstick utk aku ler..Sebenarnya mmg dah banyak kali duk buat puff nih,Kadang tu aku letak inti dari balance karipap,inti epal pong da pernah,tapi time aku peknen baru nila,time tu kan aku mls bebenor nak hapdet blog,ngee..Puff tadi nih aku buat 4kpng jer,kira sorang 2 ngan laling la..Puff pastry nih aku bli time duk gile buat puff la lagi,sekbek xexpired lagi..Punya la duk peram,yerla kan baru abs pantang jer,hehe..Tadi time aku duk snap2 tuh syifa lak duk meraung sakan,aku pong punya la klm kabut,mana tgk jam kat ngan time hubby nak blk dah,aku pong cuma snap pic ni jer..Xpola yer,nnti aku buat lain aku post n3 lagi yo..

8 comments:

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Dalam esbok ada stok. Jeng..jeng.. bila le agaknya yea.

Zalieda Zaliedana said...

Waalaikumsalam Warahmatullah,
Sy pong da lgi 1 peket xbuka lagi,da stok puff nih sng kan kak,kalu da yg mai bertandang secara mengejut,hehe..

HaSue said...

Ni untuk makan berdua ngan hubby jer ke?utk akak mana?Buat2 lupa ler teww.. nak inti sardin aaa..

Zalieda Zaliedana said...

Kak sue,
Utk akak xpa sy watkan lain yer,duduk la dulu kak,mnum2,dulu yer,Nak mnum ayaq pe kak?opss smbil2 tu tlg jaga anak sy jab yer kak,xkan nak mkn minum free jer kan,muahaha..

mr. mama said...

salam..
kunjungan balas dr mr.mama n follow. :)

izahdaut said...

ct..rajin betui la memasak nih..tu anak2 kecik lagi tu...tabik toing toing lah..nampak butter prawn kat bawah neh sedap betuk..feberet akak tu..

Zalieda Zaliedana said...

Mr mama,
Wsalam,tengs yer mama,sudi follow.

Zalieda Zaliedana said...

Kak izah,
Tula kak,time anak2 tidoq punya la terkejor nak masak@ buat pe benda pon..Nak2 kalu 2 2 nangis,uish maunya xsmpat pkai kain,muahaha..Nak tambat hati laki kak,kan kena bagi perut dia kenyang,ngee..Owh kak suka udg,hubby akak xsuka kan,xpala,nanti mai pg saya masak udng utk akak yer..hehe..