Thursday, March 10, 2011

Black Pepper Steak






Assalam n salam ari jumaat yer,Hari nih meh kita layan western fud plk yer,Black pepper steak ni mmg sokmo dah duk buat,sbb anje ku ittew suke sgt..Aku kalo pa yg laki aku suko mmg akn buat sokmo la,gpong senang jer kan nak buatnyer..Aku men campak2 n perap,siap pastu ngap msk molot,ngee..Skang nih aku dah jemu sgt le mkn benda nih,aku mkn wedges n onion ring tu jerla..Hehe..Resepi nih yg aku sllu guna la..Nx time nak try resepi orang len plak le..Sape nak resepi leh tgk di cini yer.Eh ade ke yg nak resepi nih,mcm la sempoi sgt kan..Muahaha..

Aku tanya,bang,ok x?,hubby aku lak jwb ermm Sedapppp yang,ni yg aku syok nih..Muahaha..Jgn jeles..Sila jgn baca jika anda nyamfah yer..


Utk aku n Syazana..Tapiiii utk pegetahuan semua,aku yg ngap lbh dari syazana,wakaka..

3 comments:

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
amboi orang putih nampak. Kita ni dapat laki tekak melayu so jamu mata je la.

Zalieda Zaliedana said...

Kak Sam,
Waalaikumsalam,xpa kak kalu nak mkn mehla umah,sg ara ngan bayan baru dekat jer kak,hehe..

Umm Mymoonah said...

Yummy plate of food, I love the sauce on top of the steak.