Thursday, April 7, 2011

One Lovely Blog Award dari Kak Hasue&Kak MaDiHaA


Award dari kak haSue..


Award dari Kak MaDiHaA..

Assalam semua,tghri tadi nmpk award nih kat umah kak hasue,rasa teruja n syok sgt bila aku slh sorang yg terpilih utk dapat award nih dari kak sue,yerla blog aku nih baru nak belajaq menerap,nak berjalan mmg lmbat lagi lah,tgk2 da gak yg sudi bagi award kat aku,hehe..Dahla baru 1st time dpt award nih..Tghri xsmpat nak angkut wak blk,ptg tadi tgk kat komen,kak MadiHaA lak bagi,so kira dapat dari 2 orang lah..Aku wat 1 n3 lah,kiranya mcm kopi O,2iN1 lah..Ngee..Tima kasih sgt utk akak berdua tuh.Ekceli blog akak berdua nih,mmg blog yg wajib sayau singgah kalo da n3 baru tuh..

1. Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini.1st Kak Hasue,2Nd Kak MaDiHaA (Ok DoNe)

2.Berkongsi apa jua mengenai diri anda dengan semua (Ok DoNe)

*Berasal dari aloq staq,sejak mula bekerja menetap di penang,rasanya mmg bermaustatin ttp di penang lah kut,coz hubby asal penang..

*Seorang isteri kepada hubby yg sangat penyanyang,memahami n sentiasa menyokong dalam pa jua yg aku lakukan(setakat ini la,harap ianya berterusan hingga akhir hayat,insyaAllah).

*Ummi kepada 2orang puteri,yg 1st 15bulan,yg 2nd 3bulan..Teringin ank lelaki time 1st peknen dulu,tapi Allah msh belum mahu memberinya,walau camna pong,sangat bersyukur di kurniakan 2 puteri yg comel,sht n sempurna,sebagai lambang kasih syg n cinta kami..

*Wlpong 1 tempat kja ngan hubby dulu,tapi kami bercinta n menikmati erti kasih syg yg sebenarnya selepas khwin.Jgn xtahu,dulu hubby ckp aku hg jer ngan aku nih,pas jadi tunang baru la aku start paggei abg,n hubby panggei aku sayang,time mula tuh mmg kekok sgt beb..

*Mula rajin masak,baking sume pas kahwin,dolu2 mmg la reti juga masak,tapi malas lah,pas nikah jer terus rajin n minat sgt bab2 masak2 n baking2 nih,wlapong xla pandai sgt..Mesti la kena rajin,utk tambat hati,perut laki kan,hehe..

*Hubby adalah pengkritik tetap bagi segala masakan yg aku masak@pa jua yg aku wat.

*Suka berkawan n mmg peramah kalo dah kenal lama..

*Xsuka pada org yg kedekut,coz aku mmg seorng yg xkedekut..

*Suka merajuk ngan hubby,sbb syok sgt kalo hubby pujuk,ngeh3..

*Garang n tegas ngan anak2,wlpong ank2 masih kecil lagi..

3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui.:
Da byk org yg aku nak bagi,tapi takut da yg xsudi nak ambik,yerla blog bawahan nbodo2 lakatakan..So aku xnak lah letak nama sesapa kat sini,tapiiiiiii kalo da yg sudi ambik n gantung kat umah memasing tuh,aku sgt lah berbesar hati..Daa..

1 comment:

HaSue said...

mekasih ct sudi angkut balik award nih..amboii,suke merajuk yer...syok laa laki pujuk kn..kalo x kena pujuk tu kire nasib ler kan..hihi