Monday, April 25, 2011

Mee Goreng Udang


Assalam n selamat pagi semua..Rinduuu sgt ngan semua,yerla 1ari xbersiaran..weekend mmg bz jer..Bkn bz papun,bz g menhabiskan duit,hehe..G queensbay lah,pastu g giant lah,layan dak berdua lah..Masak mmg ttp masak..Selalunya weekend aku cuti masak,tapi weekend kali nih,mmg xcuti masak..Mee goreng udang dinner hubby mlm tadi,aku lak melantak kfc pocket yg baru ittew..Akceli ptg time g giant,kami mkn kat kfc tuh,aku amk set pocket tuh,tapi kat sana xabis makan pong,pastu aku wak balik jer n mkn mlm tadi..So mlm tadi mee nih aku cuma rasa sesudu jer,1pinggan licin hubby hentam..Udang lak dia mkn 2ekoq,kat syazana dia bagi 2ekoq..

Aku letak juga dagingkisar lam mee nih,tapi dah xnmpak dah,coz udang enteprem lebih..Sebab nama Mee Goreng Udang kan..Mee nih aku goreng agak kering,seperti yg di request Mr Sazali..Berselera dia makn..Licin bersih pinggan..Sedap lah tu..Hhaha..Mmg hubby kata sedappp pong..Ngee,kalo hubby puji jer,ku rasakan mkin kembang montot aku,uwaaaa..

Utk lunch arini pong dia request nak mkn mee gak,tapi mee apa?Tungguuuuu..Akceli mee ari sabtu baru nih aku beli 1peket,yg 600gm tuh,utk family yg cikit mcm kami,mmg banyak lah sekati tu,so mcm2 menu mee lah aku wat.Ari sabtu utk dinner pong aku da masak mee gak,Kira minggu mee seRumah Kot.ngee..Resepi sempoi2 jer,so aku malas toi nak taip..K daa,jumpa lagi di next N3..

No comments: